FETTIS

LCHF!!!!!!!

Tisdagen den första maj kommer jag och min andra halva börja äta efter LCHF. Vi har pratat om det länge, men på tisdag börjar vi. Två veckor framåt, och tycker vi att det fungerar bra efter de två veckorna så fortsätter vi! Jag ska ta mått, vikt och före/efter kort. Detta gör vi som ett experiment för att se om det passar oss och om det verkligen fungerar så bra som... Eh Katrin Zytomeirska säger?! Hon är ett levande bevis på det positiva med dieten! Och förhoppningsvis så kommer det finnas två exempel till inom loppet av några veckor ;)

Bye bye carbs! (vi ska knåpa ihop en matsedel som jag tänkte visa er, för er som också vill hänga på!)

Det vore fett nice om det fungerar! Vi får väl se, inget att förlora!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Här är en blogg som är riktigt bra och hon har många LCHF recept! Hoppas du gillar den!



http://www.alltforforaldrar.se/56kilo/

2012-04-26 @ 00:07:50
URL: http://johannafriskp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0