Söndag i huvudet

Det känns som söndag idag, det gör det verkligen. Ibland hänger inte mitt huvud med i kalendern. Men ja, helgen var bra! Det känns som om att det var längesedan jag hade så roligt och trevligt, som i helgen. Allting var helt lagom, helt i min smak. Så jag skulle inte tacka nej till att göra om det!

Och det bästa av allt, var att jag fick ha mitt hjärta hemma en extra natt. Tre nätter tillsammans, det är ren lyx! Idag har vi inte gjort mycket, vi gick en sväng på samhället och stannade hos Daniels mamma för lite fika. Nu, och en timme fram över så blir det gos i mängder, så att jag klarar mig fram tills fredag.

Nu ska jag få testa Daniels radiostyrda helikopter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0