Min dag, mitt liv

Jag fick just en kommentar med ett tips, angående att skriva. Tackar för den! Man lär sig något nytt varje dag.

Idag befinner jag mig på skolan, där jag hör hemma! När jag har mycket folk runt och kring mig, då mår jag som bäst. Mycket sho och shim hela tiden. Alltid något att göra. Alltid någon att prata med. Det handlar om att ge och ta, och jag hoppas att jag ger så mycket som jag får tillbaka!

Igår när jag skulle sova, så var det många tankar. Jag låg och funderade på vad jag ville göra med mitt liv, hur jag vill bygga upp det och hur jag vill forma Emmas liv. Många idéer och funderingar. Och jag tror att denna blogg/dagbok kan bli ett sätt att forma mig själv. Jag är vill säga som en förebild till mig sa, Mia Skäringer, "det är svårt att må bra, om man inte är i kontakt med sig själv". 


Nu ska jag bege mig till nästa lektion! 

Författare: Emma Karlsson.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0