Middagstips

Nu ska jag och Ida strax stoppa i oss lite lunch. Och födan blir, Kinamix med bacon toppat med creme fraiche. Kinamix är något som man hittar i frysdisken i de flesta mataffärer. Stek bacon, ställ åt sidan, stek kinamixen i stekpanna och blanda sedan ihop Kinamixen och bacon. Ät som det är, eller toppa med creme fraiche!

Mumsfillibabba! Ida och jag satsar på uppgång, och inte nedgång. Ikväll ska vi även smälla i oss smörgåstårta och tårta. Åh, finns det något bättre än mat? Om någon vill göra mig riktigt glad, så ska den personen bjuda mig på mat. Och om inte, så kommer mitt stora samtalsämne att vara mat. Tacka gudarna för maten!

"Vi har så stora magar, att vi inte ens skulle märka om vi blev gravida". Haha.

Skämt åsido.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0