Livet som fotomodell...

Halloj! Hur är det med vårt snötäckta land? Idag tog jag och min lillasyster en riktig sovmorgon, vi båda var inte uppe förens klockan 12. När frukosten var avklarad, så fortsatte jag att läsa min "sluta-röka-bok". Och nu har jag och mina två systrar precis kommit in i värmen igen. En av mina systrar Edit är riktigt duktig på att fotografera, ni hittar hennes blogg här. Så jag och min andra syster Elise fick agera fotomodeller, och givetvis ska bilderna redigeras först, så ni får hålla utkik efter bilderna!

Ja, livet som fotomodell det kan inte vara lätt. Jag har nu testat på det i ca en timme, och jag är redan trött på det. Fyfasen, "upp där", "nej ner med huvudet", "le inte så mycket", "gör si, gör så" usch fy valen, om jag arbetade som fotomodell så skulle jag ha nackspärr jämt och ständigt.

Jag blir mer och mer säker för varje dag, att lärare är mitt rätta yrke.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0