Jävla bloggdesign

...nej, nu ger jag upp. Får försöka en annan dag istället, för detta driver mig till vansinne. Har inte tillräckligt med tålamod för sådant här. Men en vacker dag, då jäklar!

Tills dess så får det se ut såhär. Opersonligt och tråkigt.

Finns det någon vänlig själ som vill hjälpa en ung dam i nöd, så är ni väldigt välkomna att höra av er! Ni behöver egentligen inte vilja hjälpa mig, ni kan bara göra det för att jag är helt lost på saker inom denna kategori.

Nu tänker jag packa väskan och åka in till Ida.
JA, JAG ÄR SÄMST I HELA VÄRLDEN PÅ ATT VARA ENSAM!




Kommentarer
Postat av: Edit

Men du syrran, sånt där kan ju jag så det ska vi nog kunna fixa så <3

2011-12-19 @ 19:46:26
URL: http://editkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0