Balans

Klockan visar 22.01 nu när jag påbörjar detta inlägg.

Förvänta er inget. Jag är bara en simpel människa, som bor i lägenhet tillsammans med min andra halva. Jag springer runt som timvikarie på diverse ställen. Jag har ingen förmögenhet på banken, jag är inte känd. Jag vet inte vad mode innebär, jag tar bara på mig det som jag trivs i. Jag är ingen mästerkock, jag lagar det som faller mig i smaken. Jag handlar på Ica och Konsum. Mitt dyraste klädesplagg är en jacka som kostade 1000 kronor. Jag reser inte jorden runt, Sverige får räcka för min del. Jag äger ingen kamera. Min mobil är 2 år gammal. Jag tränar inte, jag vardagsmotionerar. Jag äter godis, det står jag för. Jag småäter. Det står jag också för. Jag kan inget om inredning, jag tar lite av varje. Lärare är mitt drömyrke. Jag har sex. Mitt humör går upp och ner. Jag har åsikter. Jag tänker aldrig innan jag talar. Jag erkänner att jag aldrig trycker på den gula "skänk pengarna till behövande barn-knappen" när jag pantar. Jag är en tidsoptimist. Jag gillar att prata. Jag anser att det viktigaste i ett förhållande är humor, tillit och närhet. Jag sover över hemma hos mina föräldrar minst en gång i veckan. Jag tycker att det är jobigt att vara ensam, ibland. Jag petar ibland mig själv i näsan. Jag tycker att det bästa med att bo hemifrån, är att man kan gå runt utan kläder ibland. Jag vill leva mitt Svensson liv. Humor för mig är, Sunes Jul/Sommar och Svensson Svensson. Min favoritfilm är Dirty Dancing. Jag tycker att min pappa har bra musiksmak. Jag tycker att kategorin "mammor" är bland de smartaste som finns. Jag har fortfarande svårt att förstå att min mormor är död. Jag tycker inte om skitsnack, men även jag pratar skit ibland. Jag är en vanlig människa. Jag är mänsklig som vem som helst.

Så det är vad ni har att förvänta er. Det är tillräckligt för mig, och det är det viktigaste. Om dessa saker är viktiga för er, det vet jag inte. Men detta är balans för mig. Är jag glad, kan jag göra andra glada.

Nu visar klockan 22.23 .

Författare: Emma Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0